Minden weboldal tulajdonos tudja, hogy minél több a látogatója, annál nagyobb a bevétele is. Legalábbis a laikusok szerint. Ennél azért sokkal összetettebb a folyamat, ha a webes pénzkeresésről van szó. Ha minőségi, vásárlási szándékú (konvertáló) látogatókat kapunk, akkor szinte garantált a siker. Hosszú évek óta vezeti azt a toplistát a Google, amelyben a ráfordított összeg megtérülése alapján rangsorolják a webes szolgáltatásokat.
A különböző marketing fogások és reklámok helyett ugyanis még mindig a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás a legköltséghatékonyabb vevőszerzési módszer Magyarországon is.
A legfontosabb, hogy megfelelő szakemberre bízzuk a munkát, mivel egy igen összetett, sokoldalú területről van szó. Sok módszerrel, amivel pár éve még eredményt érhettünk el, ma már büntetést kaphatunk, és olyan dolgok váltak fontossá mára a keresőóriás számára, mint a minőségi, bőséges tartalom, az okostelefon támogatottság és az oldalbetöltési sebesség.
A Google SEO előnyei

A Google mellett nincs még egy olyan csatorna, amely ilyen alacsony költségek mellett tudna minőségi látogatókat garantálni, amelyek bőségesen megtérülnek. Elsősorban azok az oldalak tudják nagy haszonnal alkalmazni a módszert, amelyek valamilyen terméket vagy szolgáltatást kínálnak és pontosan be tudják határolni célközönségüket.
A keresőoptimalizálással valódi érdeklődőket érhetünk el rendkívül eredményes módon. A befektetésünk tehát stabilan, hosszútávon garantálja és erősíti meg a vásárlószerzést, amivel időt és energiát takaríthatunk meg.
Fontos azonban, hogy szakértőkre bízzuk ezeket a folyamatokat, hiszen csak úgy juthatunk kockázatmentesen kiemelt pozícióba. Továbbá meg kell értenünk, hogy a SEO nem egy egyszeri rendszerfrissítést jelent, hanem egy állandó, folyamatos harcot a konkurencia ellen, karöltve a Google algoritmusának aktualitásaival. Egy naprakész, profi SEO csapat azonban látványosan képes megnövelni a minőségi látogatókat, s ezáltal a megrendelések számát is.