Már most érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen marketing és SEO stratégiákat fogunk alkalmazni a következő évben is. A „link-csali” tartalmakat a jövő évben is érdemes lesz elkészíteni, de a Brand-építésnek is fontos szerepe lesz.

Bár még csak december eleje van, de már most érdemes azon gondolkodni, hogy milyen SEO vagy linképítési stratégiát akarunk majd bevetni a következő évben. Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, az online stratégiák kidolgozása rendkívül fontos, és bizony fontos a folyamatos jelenlét, láthatónak, megtalálhatónak kell lenni, hiszen ha nem találnak meg minket a vevők, a partnerek vagy az ügyfelek, akkor nem marad sokáig életben a vállalkozásunk.

Manapság azonban nem egyszerű kitűnni a tömegből, hiszen a legtöbb vállalkozás, cég, jelen van az online térben, és bizony a konkurencia is. Vannak megkérdőjelezhető módszerei a vevőszerzésnek is, és persze bőven akad ilyen linképítési stratégia is. De akadnak úgynevezett fehér kalapos stratégiák is, mint például a „link-csali” tartalmak készítése vagy a megfelelő Brand építés. Nemrég John Mueller, a Google keresési szóvivője is arról beszélt, hogy a jövő évben is fontos lesz a minőségi tartalom létrehozása, ellenkező esetben nem lesz a linknek érdemi hatása.

Mi is az a „link-csali” tartalom, és hogyan kell ilyet készíteni?

A „link-csali” tartalom kifejezés talán nem is igényel sok magyarázatot, hiszen, ahogy a neve is sugallja, olyan szövegről van szó, amely annyira ellenállhatatlan, hogy más oldalak mindenképp át akarják venni, és linkelni is fogják. Ilyen típusú szöveg természetesen többféle is van, nekünk pedig az a dolgunk, hogy kitaláljuk, a mi témánkhoz, profilunkhoz melyik illik jobban, melyik lesz majd sikeres.

„Link-csali” tartalom lehet olyan tartalom, melynek lenyűgöző a látványvilága, fantasztikus képeket, videókat és grafikákat tartalmaz, de a részletes útmutatók vagy a provokatív tartalmak is ilyenek lehetnek. Az érdekes statisztikák és kérdőívek is hasonló hatást érhetnek el. Érdemes olyan tartalmakat készítenünk, melyek valamilyen érdekes statisztikai adatot vagy tényeket tartalmaznak, amelyekre mások hivatkozni tudnak.

A Brand építés fontosságáról 2024-ben

Szintén fontos lesz a következő évben is a Brand-építés. Az elmúlt időszakban rengeteg algoritmusfrissítés történt a Google háza táján, melyek mind alátámasztják azt az álláspontot, hogy minél hitelesebb szakmai kapcsolatokkal rendelkezünk, annál megbízhatóbbnak tűnünk majd, ezzel pedig sokkal sikeresebbek is leszünk.

Változatlanul fontos lesz, hogy minőségi szakmai cikkeket készítsünk, melyek rendszeresen kerülnek ki az oldalunkra, de az is, hogy az összes social felületen jelen legyünk. A Brand-építést nem szabad elhanyagolni, hiszen csak akkor tűnünk ki majd konkurens cégek közül, ha megbízhatóak, hitelesek, és hozzáértők vagyunk, és ezt alá is tudjuk támasztani. Ehhez persze megfelelő linképítési stratégiát kell majd követnünk, és folyamatosan minőségi tartalmakat kell készítenünk.